Jula varer helt til påske?

Da var jeg allerede på vei tilbake mot Bergen etter en flott juleferie hjemme. Mye god mat ble spist, og mange edle dråper ble drukket. Kanskje ble det litt mye av begge deler, men jul er nå og blir jul.
Det faktum at jeg bor i Bergen gjør det litt upraktisk å dra hjem så ofte som jeg skulle ønske, eller ihvertfall uøkonomisk med SAS-monopol på flyruta Bergen-Kristiansand. Men jeg skal kanskje ikke snakke for høyt da andre i familien bor en halv verden borte. Av nyttårsforsetter, som jeg har noen av (jepp jeg skal begynne å trene mer), så er det å legge inn flere besøk i Kristiansand høyt på listen. Det er da tross alt litt for skjelden å være hjemme to ganger i året. En annen tankevekker for meg er at det er jo ikke selvsagt at jeg har muligheten til å dra hjem verken jul eller fellesferie.
Så godt nyttår til familie og venner, men kanskje aller helst familie. Gleder meg til å se dere igjen om ikke altfor lenge 😉

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

