Overgang til WordPress + ny blogg

Nå peker torjeolsen.com direkte til wordpress bloggen min. Jeg har funnet ut at det å vedlikeholde en iWeb blogg er for slitsomt. Apple ga ut siste oppdatering til iWeb i 2009 med iLife 2009 pakken sin. I iLife 2011 glimret iWeb med sitt fravær. Det er riktignok fortsatt inkludert, men ble ikke nevnt når iLife ble lansert. Det har heller ikke kommet noe nytt.

Enten planlegger Apple å skrinlegge iWeb, eller så planlegger de en stor oppgradering. Uansett er iWeb per idag håpløst utdatert. Man har så mange flere og bedre muligheter med for eksempel WordPress at det blir min ny plattform 100% fra nå av.

En blogg blir til to
Jeg har litt skrivelyst inni meg. En del er jo mine private opplevelser og ting jeg vil dele med venner og familie. En annen side av meg har mange interesser som ligger i internett og alt som har med Apple å gjøre. Dermed har jeg laget en ny blogg som heter ultimatify. På ultimatify vil jeg skrive (på engelsk) om ting som interesserer meg.

This entry was posted in Webutvikling. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

